Tuesday, September 6, 2011

Thanks Friend

I hope everyone had a wonderful Labor Day! We had our family picnic at my house on Sunday and I had a beautiful lazy day on Monday!

Today I wanted to share a tag made from the new ISC Friendship II stamp set:

The entire stamp was used second generation stamping in the background using sepia Archival ink. Then stamped on crap paper using peeled paint distress ink for the sea grass level. The girl was stamped with black archival, hair coffee archival and the dress and hat were paper pieced.

Here is the close up of some of the details:

Here is another sample using the same set. The square was masked off and then blended with Vintage Photo distress ink. The dress and hat were water colored with the same blue in the background panel.

This is actually beautiful IRL - but the photo kept coming up dark for me... Sorry!

Hmm - I find myself thinking about Christmas.... Anyone else thinking about Christmas yet?

Enjoy your Tuesday and Happy Creating!


Stamps - All Innovative Stamp Creations


Craft Addicts - Tracy Evans said...

Beautiful cards, love the colours. I agree about Christmas too, I am now thinking about all the work involved LOL. Tracy x

Anonymous said...

Oooh, I really like that stamp. So ... you stamped on "crap" paper. Hmmm, could that be scrap paper? LOL, had to pick on you for that one. Glad to see you back on the blog. BTW, I have been thinking about Christmas too. I think I am going to work on Christmas stuff at the next crop. So keep that in mind in case you plan on borrowing stuff. :)
-- Suzanne

Mari said...

Such a lovely soft look on that tag! Christmas? Ugh. I can't stand to think of it! :D

toronto criminal lawyer said...

While this is the basic educational qualification one should look for, other aspects that affect the fate of the case include the lawyer's communication skills, listening abilities, organizing capacity, public speaking skills, competence in handling complex criminal cases and the knack to cope with people from any background.